Keystone logo

Studietempo
Taal
Studieformaat

Master Opleidingen in Neurowetenschap

Slaapstoornissen, slechte dromen, vreemd gedrag, verergering het geheugen en de concentratie, psychotische stoornissen en allerlei verslavingen - deze enge diagnoses komen voort uit een disfunctioneren zenuwstelsel, of het systeem dat is aangetast. Alles wat hierboven vermeld wordt gedekt door Neuroscience, dat is een wetenschappelijke studie van het zenuwstelsel.

Op de synchrone niveau Neuroscience wordt beschouwd als een interdisciplinaire wetenschap. Neurowetenschappen werkt samen met vele takken van de wetenschap, dat drastisch uit te breiden het toepassingsgebied ervan. Momenteel zijn op het gebied van Neuroscience telt meer takken dan een aantal ontwikkelde wetenschappen met een lange geschiedenis. Deze takken omvatten bijvoorbeeld Scheikunde, Natuurkunde, Psychologie, Wiskunde, Geneeskunde, Informatica en Engineering. Sommige van de cutting-edge technologie aangesloten op Neuroscience helpen om de mysteries van het brein activiteit, gevoel, geheugen, leervermogen, perceptie, slaap-en neurologische disfuncties te ontrafelen.

Bent u op zoek naar een toekomstige carrière op het gebied van Neuroscience? En scroll dan deze pagina voor meer informatie over de verschillende masters opleidingen in Neuroscience en degene die bij u past te vinden!