Master's Programma's in Wiskunde in Zuid-Amerika 2020

Een masters is het eerste niveau van graduate cursussen en kunnen worden verkregen nadat u een bachelor's degree te ontvangen. Het verdienen van een masters vereist meestal twee jaar full-time studie, wat neerkomt op 36-54 semester credits.   Een opleiding in de wiskunde kan de basis voor verdere studie of werk in technische en wetenschappelijke gebieden die sterk gebruik maken van de wi… Meer informatie

Een opleiding in de wiskunde kan de basis voor verdere studie of werk in technische en wetenschappelijke gebieden die sterk gebruik maken van de wiskunde. Opleidingen in de wiskunde kan variëren van een kleine naar een PhD-programma.

Zuid-Amerika is de vierde grootste continent. Het is politiek verdeeld in 12 onafhankelijke landen. Zuid-Amerika is de thuisbasis van de majestueuze Andes gebergte en de geheimzinnige Amazonerivier. De wereld 's grootste regenwoud, met miljoenen soorten exotische dieren, is ook gevonden in Zuid-Amerika.

Master's Opleiding in Wiskunde in Zuid-Amerika