Master's Programma's in Wiskunde in Oostenrijk

Een masters is het eerste niveau van graduate cursussen en kunnen worden verkregen nadat u een bachelor's degree te ontvangen. Het verdienen van een masters vereist meestal twee jaar full-time studie, wat neerkomt op 36-54 semester credits.   Geavanceerde wiskunde training kan richten op de fundamentele theorieën van de kwantummechanica, waarbij een enkel deeltje wordt geobserveerd en g… Meer informatie

Geavanceerde wiskunde training kan richten op de fundamentele theorieën van de kwantummechanica, waarbij een enkel deeltje wordt geobserveerd en geanalyseerd om voorspellingen te doen over het experiment resultaten te maken. Hydrodynamische stabiliteit kan een andere geavanceerde onderwerp dat in een wiskunde programma.

Oostenrijk zal bloot studenten aan een verscheidenheid van dit land 's "uitstekend " cultuur. Oostenrijk is een uitstekende studie in het buitenland keuze voor studenten met een interesse in de Duitse taal.

Masters in Wiskunde in Oostenrijk