Master Programma's in Geologie in Roemenië

Een masterdiploma geeft u de mogelijkheid om ofwel verder uw begrip van een bepaalde vraag of opstijgen op een heel andere manier met behulp van vaardigheden die je hebt opgedaan bij uw vorige bachelordiploma. Geologie, dat is de studie van de fysische eigenschappen van de Aarde, kunnen veel verschillende onderwerpen omvatten. Het bestuderen van de geologie kunnen leren over paleontologie, hydrolo… Meer informatie

Geologie, dat is de studie van de fysische eigenschappen van de Aarde, kunnen veel verschillende onderwerpen omvatten. Het bestuderen van de geologie kunnen leren over paleontologie, hydrologie, mineralogie en vulkanologie met het oog op een beter begrip van de Aarde processen en ontwikkeling te krijgen.

Roemenië is een land gelegen op het kruispunt van Centraal-en Zuidoost-Europa, grenzend aan de Zwarte Zee. Reizen naar Roemenië is eenvoudig uit bijna alle delen van de wereld, vanwege zijn positie, evenals het feit dat het wordt geserveerd door een reeks van soorten transport en bedrijven. Roemeense universiteiten bieden een grote keuze aan undergraduate en postgraduate programma's in het Roemeens, Engels, Frans en Duits.

Masters in Geologie in Roemenië