Master's Opleidingen in Geologie in Noord-Amerika 2020

Een master 's degree is een postdoctorale academische graad. Men moet al een bachelordiploma te solliciteren naar een meester 's programma. De meeste meester 's degree programma zou vereisen studenten om een ​​meester voltooien' s scriptie of onderzoek papier. Geologie, dat is de studie van de fysische eigenschappen van de Aarde, kunnen veel verschillende onderwerpen omvatt… Meer informatie

Geologie, dat is de studie van de fysische eigenschappen van de Aarde, kunnen veel verschillende onderwerpen omvatten. Het bestuderen van de geologie kunnen leren over paleontologie, hydrologie, mineralogie en vulkanologie met het oog op een beter begrip van de Aarde processen en ontwikkeling te krijgen.

Verspreid over 23 landen, Noord-Amerika is het continent vol met educatieve mogelijkheden. Studenten hebben de mogelijkheid om meerdere talen te leren en een goed begrip van enorm verschillende culturen te ontwikkelen.

Master's Opleiding in Geologie in Noord-Amerika