Deeltijd Graduate Studies in Scheikunde in Nigeria 2021

Een masters is het eerste niveau van graduate cursussen en kunnen worden verkregen nadat u een bachelor's degree te ontvangen. Het verdienen van een masters vereist meestal twee jaar full-time studie, wat neerkomt op 36-54 semester credits.  Chemie wordt vaak aangeduid als de centrale wetenschap, omdat het de andere takken van de natuurwetenschappen met elkaar lijkt te verenigen, zoals b… Meer informatie

Chemie wordt vaak aangeduid als de centrale wetenschap, omdat het de andere takken van de natuurwetenschappen met elkaar lijkt te verenigen, zoals biologie, geologie, en natuurkunde. Vele mensen zijn van mening dat de oorsprong van de chemie vele duizenden jaren terug kan worden getraceerd, naar de praktijk van de alchemie.

Nigeria is een van de West-Afrikaanse landen met de beste kwaliteit research georiënteerde studenten interactief en zelfs effectieve universitair onderwijs. Dit land heeft een aantal goed presterende universiteiten die zijn gerangschikt beste in Afrika en zelfs de hele wereld met de grootste zijnde de Universiteit van Lagos.

Deeltijd Master's Programma in Scheikunde in Nigeria