Masters Opleiding in Chemie in Amsterdam Nederlanden

Beste Masters in Chemie in Amsterdam Nederlanden

Chemie

Een Masters degree is een academische graad uitgereikt aan personen die met succes een hoger niveau van deskundigheid te duiden. Er zijn twee hoofdtypen van Meesters - onderwezen en onderzoek.

Chemie ontwikkelde zich tot een beoefende wetenschap dankzij de methoden die werden geïntroduceerd door Sir Francis Bacon. Samen met een andere groep van wetenschappers in Oxford herstructureerde hij oude tradities van de alchemie tot een meer gedisciplineerde wetenschappelijke studie.

Nederland is een bestanddeel land van het Koninkrijk van Nederland, bestaande uit twaalf provincies in Noord-West-Europa en de drie eilanden in het Caribisch gebied. Engels sprekende studenten zal geen problemen hebben het vinden van geschikte cursussen. Voor internationale studenten die aan universiteiten in Nederland, een aantal beurzen beschikbaar.

De hoofdstad van Nederland is Amsterdam de bekende universiteiten, zoals de Universiteit van Amsterdam en de Universiteitsbibliotheek Amsterdam. Deze onderwijsinstellingen hebben de neiging om gediversifieerde graduate en post graduate opleidingen te bieden, en ze hebben top notch onderzoek en ontwikkeling faciliteiten.

Top Master in Chemie in Amsterdam in Nederland

Masters in Atomic Scale Modelling of Physical, Chemical and Bio-Molecular Systems
 (ATOSIM)

Sapienza University of Rome
Campus Voltijd 2 jaar October 2018 Nederlanden Amsterdam

AtoSiM is een tweejarige opleiding tot master in de fysica of chemie gericht op computermodellering van fysische, chemische en biomoleculaire systemen. [+]

AtoSiM is een tweejarige opleiding tot master in de fysica of chemie gericht op computermodellering van fysische, chemische en biomoleculaire systemen. AtoSiM wordt gezamenlijk beheerd door:

Ecole normale supérieure de Lyon, Frankrijk Universiteit van Amsterdam, Nederland Vrije Universiteit Amsterdam, Nederland Università degli studi di Roma, "la Sapienza", Italië

Deze tweejarige opleiding biedt een kwalificatie op hoog niveau op het snel groeiende gebied van computermodellen in fysische, chemische en bio-moleculaire wetenschappen. Deze sterk geïntegreerde cursus bestrijkt een hele reeks technieken: van kwantummechanische atomistische beschrijvingen tot grofkorrelige mesoscopische modellen. Bijzondere toepassingsgebieden zijn onder meer gecondenseerde materie en statistische fysica, chemie, fysische chemie, materiaalkunde en theoretische biomoleculaire wetenschap. De opleiding is opgedeeld in vier delen. Alle studenten volgen eerst cursussen in Amsterdam, vervolgens in Rome en uiteindelijk in Lyon om een ​​drievoudig diploma te behalen. ... [-]

Master In De Chemie

Vrije Universiteit Amsterdam
Campus Voltijd 2 jaar September 2018 Nederlanden Amsterdam

Master in de chemie

De masteropleiding in de chemie is een uitdagende opleiding voor studenten die al een stevige achtergrond in de chemie en die staan ​​te popelen om hun kennis en ervaring uit te breiden. Chemie is geen geïsoleerd discipline: het vormt de brug tussen biologie aan het ene uiteinde van het spectrum (biomoleculaire chemie) en fysica aan de andere kant (fysisch-theoretische chemie). Een master in de chemie kan leiden tot een spannend, goed betaalde carrière met uitgebreide mogelijkheden voor het nastreven van je ambities.

Chemie is een joint degree-opleiding van de Universiteit van Amsterdam en de Vrije Universiteit Amsterdam. De cursussen worden gegeven in de twee faculteiten Wetenschappen. Afgestudeerden krijgen een diploma erkend door beide universiteiten.... [-]

Master In De Chemie: Wetenschap Voor Energie En Duurzaamheid

University of Amsterdam
Campus Voltijd 24 maanden September 2018 Nederlanden Amsterdam

[+]

Het combineert 'hard' wetenschappelijk onderzoek met de analyse van maatschappelijke vraagstukken, business modellen en regelgeving van de overheid.

Milieuchemie (6 EC) Keuzevakken

Onderzoeksproject

Het project omvat een schriftelijke masterthesis en een mondelinge presentatie.

[-]