Master Programma's in Scheikunde in Nederland

Om met succes een Masters diploma te krijgen, moet u een aantal studiepunten te verkrijgen door het passeren van de afzonderlijke modules. Meest onderwezen Masters hebben een aantal core modules die je moet nemen en om de kwalificatie te verkrijgen. De beoordeling van het onderzoek Masters is bijna altijd volledig door een enkel proefschrift module of project.Chemie wordt vaak aangeduid als de cen… Meer informatie

Chemie wordt vaak aangeduid als de centrale wetenschap, omdat het de andere takken van de natuurwetenschappen met elkaar lijkt te verenigen, zoals biologie, geologie, en natuurkunde. Vele mensen zijn van mening dat de oorsprong van de chemie vele duizenden jaren terug kan worden getraceerd, naar de praktijk van de alchemie.

Nederland is een bestanddeel land van het Koninkrijk van Nederland, bestaande uit twaalf provincies in Noord-West-Europa en de drie eilanden in het Caribisch gebied. Engels sprekende studenten zal geen problemen hebben het vinden van geschikte cursussen. Voor internationale studenten die aan universiteiten in Nederland, een aantal beurzen beschikbaar.

Masters Opleiding in Scheikunde in Nederland

Lees meer over studeren in Nederland
Gerelateerde vakgebieden
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
University of Groningen
Groningen, Nederlanden

Hoe kan ik een flexibele en goedkope zonnecel uit organische moleculen? Kan ik een automotor op moleculair niveau te bouwen? Hoe maak ik een kleurentelevisie die kan worden opgevouwen te maken? Dit zijn een paar van de fascinerende vragen die je tegenkomt als chemicus in Groningen. -

Leiden University
Leiden, Nederlanden +9 Meer

Chemie is de centrale wetenschap die een gezonde toekomst mogelijk maakt in een duurzame samenleving. Scheikundeonderzoekers in Leiden kiezen voor een fundamentele aanpak bij het vinden van oplossingen op maat voor complexe maatschappelijke problemen in gezondheid en milieu. -

Vrije Universiteit Amsterdam
Amsterdam, Nederlanden

Om je master af te ronden, kies je een specifieke track, in overeenstemming met je toekomstige ambities: analytische wetenschappen, wetenschap voor energie en duurzaamheid of moleculaire wetenschappen. Elke track bevat verplichte cursussen en optionele cursussen. -
sep 2021

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
Utrecht University