Master Opleidingen in Biologie in Oceanië 2021

Om met succes een Masters diploma te krijgen, moet u een aantal studiepunten te verkrijgen door het passeren van de afzonderlijke modules. Meest onderwezen Masters hebben een aantal core modules die je moet nemen en om de kwalificatie te verkrijgen. De beoordeling van het onderzoek Masters is bijna altijd volledig door een enkel proefschrift module of project. Meer te leren over de biologische asp… Meer informatie

Meer te leren over de biologische aspecten van het menselijk lichaam kan de basis vormen voor verder onderzoek in de farmacologie of in de medische school. Voor degenen die willen aan de wetenschap te leren, kan een biologie-onderwijs worden gecombineerd met de opleiding tot onderwijs credential verdienen.

Vanwege de vele landen binnen Oceanië, werk gelegenheden en werkvergunning wetten verschillen sterk, met gegevens over kansen in sommige landen wordt beperkt. Australië en Nieuw-Zeeland zijn de meest geavanceerde landen in het gebied.

Master's Opleiding in Biologie in Oceanië

Gerelateerde vakgebieden
Victoria University of Wellington
Wellington, Nieuw-Zeeland

Menselijke impact, verlies van biodiversiteit en een groeiend bewustzijn van veranderingen in het milieu maken de biologie van het behoud elke dag belangrijker. -
9 - 18 maanden
06 jul 2021
Online

Brawijaya University
Malang, Indonesië

Visie: om een ​​voorbeeld instelling in de wetenschap en wiskunde-onderwijs, met de internationale normen en een grote steun voor de toegepaste wetenschappen, met het oog op het welzijn van mensen te verbeteren. -
Indonesisch

Institute of Marine And Antarctic Studies
Battery Point, Australië

Dit is de enige master ter wereld die op unieke wijze mariene wetenschap combineert om zich te concentreren op de zuidelijke oceaan en Antarctica. -
jan 2022

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
Victoria University of Wellington