Master Opleidingen in Biologie in Colombia

Een masters wordt verdiend na studenten voltooien een undergraduate degree programma. Om een ​​masters te krijgen, moet u meestal 12-18 college cursussen die vaak om het invullen van uitgebreide tests en / of een scriptie te voltooien. Meer te leren over de biologische aspecten van het menselijk lichaam kan de basis vormen voor verder onderzoek in de farmacologie of in de medische school. Voo… Meer informatie

Meer te leren over de biologische aspecten van het menselijk lichaam kan de basis vormen voor verder onderzoek in de farmacologie of in de medische school. Voor degenen die willen aan de wetenschap te leren, kan een biologie-onderwijs worden gecombineerd met de opleiding tot onderwijs credential verdienen.

Colombia, officieel de Republiek Colombia, is een unitaire constitutionele republiek bestaand uit tweeëndertig afdelingen.

Master in Biologie in Colombia

Francisco de Paula Santander University
Cúcuta, Colombia

Om postdoctorale professionals op te leiden, met een hoge onderzoekscapaciteit, academische excellentie en ethische principes die geïnteresseerd zijn in het bijdragen aan de identificatie en oplossing van veldproblemen op het gebied van biologische wetenschappen met de landbouwtoepassing, in een regionale en nationale omgeving. In 2025 zal het MCB-UFPS-programma nationaal en internationaal worden erkend vanwege zijn hoge kwaliteit, concurrentievermogen, relevantie, leiderschap en bijdrage aan wetenschappelijke en technologische ontwikkeling. -

Catholic University of Manizales
Manizales, Colombia

De Master in Agroindustrial Microbiology concentreert zijn interesse in kennis bij de evaluatie van het potentieel van micro-organismen in agro-industriële processen, de interdisciplinaire aard ervan vereist kennis en geavanceerde technologieën, afgeleid van wetenschappelijke vooruitgang met betrekking tot deze kennisgebieden. -

University of Bogota Jorge Tadeo Lozano
Cundinamarca, Colombia

Train managers en onderzoekers met de cognitieve, ethische en communicatieve vaardigheden die nodig zijn voor efficiënte prestaties bij de wereldwijde vooruitgang van mariene wetenschappen en technologie met betrekking tot het gebied, evenals duurzame ontwikkeling die fungeert als een levensvatbaar en noodzakelijk managementalternatief, dat een essentieel sociaal rol voor gemeenschappen. -

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
Universidad De Cartagena