Master's Programma's in Astronomie in Oceanië 2020/2021

Een masters wordt verdiend na studenten voltooien een undergraduate degree programma. Om een ​​masters te krijgen, moet u meestal 12-18 college cursussen die vaak om het invullen van uitgebreide tests en / of een scriptie te voltooien. Astronomie omvat zowel de theorie en observatie van hemelse objecten in de lucht. Studies kunnen fysica cursussen vereisen en sommige programma's kunnen de… Meer informatie

Astronomie omvat zowel de theorie en observatie van hemelse objecten in de lucht. Studies kunnen fysica cursussen vereisen en sommige programma's kunnen de leerlingen leren hoe ze telescopen, sterrenkaarten en speciale computersoftware gebruiken. Een student die geïnteresseerd is in het gebruik van creatief denken en probleemoplossing, kan van dit onderwerp genieten.

Wil je studeren in Oceanië? De twee meest gevraagde studie bestemmingen over Oceanië: Australië en Nieuw-Zeeland, beide samen bieden een ongewone en zeer onderscheidende studie avontuur.

Masters Opleiding in Astronomie in Oceanië