MSc Programma's in Wiskunde in Oostenrijk

De Master of Science, of MSc, is een academische graad uitgereikt aan degenen die effectief te voltooien ongeveer vier jaar van intensieve studie over een bepaald onderwerp. Veel MSc cursussen bieden een combinatie van de klas en op onderzoek gebaseerde curriculum. Geavanceerde wiskunde training kan richten op de fundamentele theorieën van de kwantummechanica, waarbij een enkel deeltje wordt geo… Meer informatie

Geavanceerde wiskunde training kan richten op de fundamentele theorieën van de kwantummechanica, waarbij een enkel deeltje wordt geobserveerd en geanalyseerd om voorspellingen te doen over het experiment resultaten te maken. Hydrodynamische stabiliteit kan een andere geavanceerde onderwerp dat in een wiskunde programma.

Oostenrijk zal bloot studenten aan een verscheidenheid van dit land 's "uitstekend " cultuur. Oostenrijk is een uitstekende studie in het buitenland keuze voor studenten met een interesse in de Duitse taal.

Master of Science Programma in Wiskunde in Oostenrijk