MSc Programma's in Wiskunde in Frankrijk

De Master of Science, of MSc, is een academische graad uitgereikt aan degenen die effectief te voltooien ongeveer vier jaar van intensieve studie over een bepaald onderwerp. Veel MSc cursussen bieden een combinatie van de klas en op onderzoek gebaseerde curriculum. Geavanceerde wiskunde training kan richten op de fundamentele theorieën van de kwantummechanica, waarbij een enkel deeltje wordt geo… Meer informatie

Geavanceerde wiskunde training kan richten op de fundamentele theorieën van de kwantummechanica, waarbij een enkel deeltje wordt geobserveerd en geanalyseerd om voorspellingen te doen over het experiment resultaten te maken. Hydrodynamische stabiliteit kan een andere geavanceerde onderwerp dat in een wiskunde programma.

Frankrijk is momenteel een van de 20 best presterende landen op het gebied van de economie vanwege hun uitstekende resultaatgericht leren hoger onderwijs. De meeste cursussen aan universiteiten worden aangeboden in de Franse taal. Frankrijk heeft 60 openbare en 100 particuliere universiteiten.

MSc Programma in Wiskunde in Frankrijk