Graduate Studies in Wiskunde in Egypte

Een Master of Science of een Master's degree in Science is een academische graad van universiteiten in vele landen geleverd. Een Master of Science is een populaire keuze na het voltooien van een bachelordiploma. Geavanceerde wiskunde training kan richten op de fundamentele theorieën van de kwantummechanica, waarbij een enkel deeltje wordt geobserveerd en geanalyseerd om voorspellingen te doen… Meer informatie

Geavanceerde wiskunde training kan richten op de fundamentele theorieën van de kwantummechanica, waarbij een enkel deeltje wordt geobserveerd en geanalyseerd om voorspellingen te doen over het experiment resultaten te maken. Hydrodynamische stabiliteit kan een andere geavanceerde onderwerp dat in een wiskunde programma.

Egypte, officieel de Arabische Republiek Egypte, is een transcontinentale land verspreid over de noordoostelijke hoek van Afrika en de zuidwestelijke hoek van Azië via een landbrug gevormd door de Sinaï-schiereiland.

Master of Science Programma in Wiskunde in Egypte