Master of Science in Natuurkunde in de Verenigde Umeå Zweden

Msc staat voor Master of Science. Het is een postgraduaat educatieve meester 's degree gegeven door universiteiten in een groot aantal landen. De mate wordt meestal bestudeerd in de wetenschappen en af ​​en toe in de sociale wetenschappen. Cursussen en programma's in de natuurkunde kunnen individuen toestaan ​​om de brede en fundamentele gebied van materie en energie te verkennen.… Meer informatie

Cursussen en programma's in de natuurkunde kunnen individuen toestaan ​​om de brede en fundamentele gebied van materie en energie te verkennen. Door hun studies, kunnen de studenten leren om de vele natuurlijke fenomenen in het universum te begrijpen en te analyseren.

Zweden, officieel het Koninkrijk Zweden, is een Scandinavisch land in Noord-Europa. Zweden grenst aan Noorwegen en Finland, en is verbonden met Denemarken door een brug-tunnel over de Øresund. Zweden is een ontwikkelde postindustriële samenleving met een geavanceerde verzorgingsstaat. De levensstandaard en levensverwachting behoren tot de hoogste in de wereld.

Umeå is gelegen aan de noordelijke kant van Zweden in Västerbotten County. Er wordt verwezen naar een universiteitsstad. Het heeft meer dan 100.000 inwoners. Het heeft 3 universiteiten die zich richten op onderzoek studies.

Top Master of Science Opleiding in Natuurkunde in de Verenigde Umeå in Zweden