Master of Science Opleidingen in Geologie in de Verenigde Arabische Emiraten

Masteropleidingen biedt dezelfde titel voor de mate - de Meester. Postdoctorale studies zoals Masters of Science worden verkort MSc. De Master of Science in Management programma of de Master of Science of Management onderwijs postgraduate programma's in gemeenschappelijk beheer. Dit betekent dat de studenten een academische opleiding met een diepte van reflectie en abstractie. Masters meestal kan worden geclassificeerd als Master of Science (MSc) of de populaire Master of Arts (MA). De Master of Science (MSc) meestal wordt gegeven voor het succesvol bereiken van postgraduate programma's met een wetenschappelijke of technische punt van convergentie.

Een MSc in de geologie houdt zich bezig met de samenstelling, evolutie en de oorsprong van de Aarde. Het leert een diversiteit aan onderwerpen die nodig is om veranderingen en processen van de Aarde te begrijpen. Deze onderwerpen omvatten geologische wetenschap, biologie, fysica, chemie en ecologie.

Onderwijs in de Verenigde Arabische Emiraten heeft zijn voordelen: zon, zee, zand, belastingvrije winst na afstuderen en een aantal van de beste universiteiten in de Golf region.In Daarnaast is een aantal hoog aangeschreven universiteiten gevestigd in andere landen hebben tak campussen in de VAE.

MSc in Geologie in de Verenigde Arabische Emiraten