Master of Science in Geologie in Oostenrijk

De MSc, of Master of Science, is een van graad aanduidingen de twee meest populaire bachelor. Internationaal erkende, is de MSc meestal uitgereikt na ongeveer vier jaar rigoureus onderzoek in wat meestal een op wetenschap gebaseerde veld.Een MSc in de geologie houdt zich bezig met de samenstelling, evolutie en de oorsprong van de Aarde. Het leert een diversiteit aan onderwerpen die nodig is om ve… Meer informatie

Een MSc in de geologie houdt zich bezig met de samenstelling, evolutie en de oorsprong van de Aarde. Het leert een diversiteit aan onderwerpen die nodig is om veranderingen en processen van de Aarde te begrijpen. Deze onderwerpen omvatten geologische wetenschap, biologie, fysica, chemie en ecologie.

Oostenrijk zal bloot studenten aan een verscheidenheid van dit land 's "uitstekend " cultuur. Oostenrijk is een uitstekende studie in het buitenland keuze voor studenten met een interesse in de Duitse taal.

Master of Science Programma in Geologie in Oostenrijk