Graduate Studies in Geologie in Noord-Amerika 2021

De Master of Science biedt een mogelijkheid voor afgestudeerden om geavanceerd onderzoek vaardigheden en kennis op te doen in een professionele leeromgeving.Een Master of Science (MS) graad kan u voorzien van de basis van kennis en kerncompetenties je 'll nodig hebt tijdens je carrière Geologie is een tak van de aarde wetenschap die de studie van de fysische eigenschappen van de aarde, evena… Meer informatie

Geologie is een tak van de aarde wetenschap die de studie van de fysische eigenschappen van de aarde, evenals de beweging en de vorming van rotsen en andere vaste functies daarin benadrukt.

Verspreid over 23 landen, Noord-Amerika is het continent vol met educatieve mogelijkheden. Studenten hebben de mogelijkheid om meerdere talen te leren en een goed begrip van enorm verschillende culturen te ontwikkelen.

MSc in Geologie in Noord-Amerika

Sul Ross State University
Alpine, Verenigde Staten

Het geologieprogramma biedt de Bachelor of Science en Master of Science (zowel thesis- als niet-thesisopties) graden in de geologie. Sul Ross State University , gelegen in de Chihuahuan-woestijn in het bergachtige West-Texas, is ideaal voor geologische studies. -

Texas A&M University Kingsville College of Arts and Sciences
College Station, Verenigde Staten

Petrofysica is de studie van de fysische en chemische eigenschappen van reservoirs (gesteenten en vloeistoffen). Het is het eerste programma in Noord-Amerika en behandelt de eigenschappen van ondergrondse rotsformaties en de vloeistof in die lagen met een bijzondere toepassing op de aardolie-exploratie- en productie-industrie. Het cursuswerk inclusief het afstudeeronderzoek is een multidisciplinair programma met cursussen Geologie, Natuurkunde en Aardgas. -
sep 2021

Autonomous University of Nuevo Leon (Universidad Autonoma de Nuevo Leon (UANL))
San Nicolás de los Garza, Mexico

Doel van het onderwijsprogramma Het opleiden van personeel van hoge kwaliteit, getraind in de kritische beoordeling van de literatuur en in de toepassing van geactualiseerde methodologieën voor het oplossen van problemen met aardwetenschappen. -
Spanish (Mexican)
jul 2021

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
Oregon State University