MSc's in Geologie in Nederland

De Master of Science biedt een mogelijkheid voor afgestudeerden om geavanceerd onderzoek vaardigheden en kennis op te doen in een professionele leeromgeving.Een Master of Science (MS) graad kan u voorzien van de basis van kennis en kerncompetenties je 'll nodig hebt tijdens je carrièreEen MSc in de geologie houdt zich bezig met de samenstelling, evolutie en de oorsprong van de Aarde. Het lee… Meer informatie

Een MSc in de geologie houdt zich bezig met de samenstelling, evolutie en de oorsprong van de Aarde. Het leert een diversiteit aan onderwerpen die nodig is om veranderingen en processen van de Aarde te begrijpen. Deze onderwerpen omvatten geologische wetenschap, biologie, fysica, chemie en ecologie.

Nederland is een bestanddeel land van het Koninkrijk van Nederland, bestaande uit twaalf provincies in Noord-West-Europa en de drie eilanden in het Caribisch gebied. Engels sprekende studenten zal geen problemen hebben het vinden van geschikte cursussen. Voor internationale studenten die aan universiteiten in Nederland, een aantal beurzen beschikbaar.

Master of Science (MSc) in Geologie in Nederland