Master of Science Opleidingen in Geologie in Mexico

De Master of Science biedt een mogelijkheid voor afgestudeerden om geavanceerd onderzoek vaardigheden en kennis op te doen in een professionele leeromgeving.Een Master of Science (MS) graad kan u voorzien van de basis van kennis en kerncompetenties je 'll nodig hebt tijdens je carrière Geologie, dat is de studie van de fysische eigenschappen van de Aarde, kunnen veel verschillende onderwerpe… Meer informatie

Geologie, dat is de studie van de fysische eigenschappen van de Aarde, kunnen veel verschillende onderwerpen omvatten. Het bestuderen van de geologie kunnen leren over paleontologie, hydrologie, mineralogie en vulkanologie met het oog op een beter begrip van de Aarde processen en ontwikkeling te krijgen.

Mexico is een van de meest populaire toeristische landen op de planeet. Het land heeft zowel tropische en gematigde zones zodat studenten de beste tijd hier. Als je wilt studeren voor uw cursus in de Nationale Autonome Universiteit van Mexico, zal het een schitterend leven met veel entertainment in het land ook.

Master of Science Programma in Geologie in Mexico