MSc's in Geologie in Italië

Een Master of Science of MSc is een postgraduaat meestal op het gebied van wetenschappen en sociale wetenschappen. MSc kan natuurlijk-gebaseerde, op onderzoek gebaseerde, of een mengsel van beide. Geologie bestudeert de impact van de materialen en functies die aarde omvatten. Personen die de geologie studeren leren over de aarde processen, zoals rotsen, bergen en de oceaan, evenals vulkanen, aardb… Meer informatie

Geologie bestudeert de impact van de materialen en functies die aarde omvatten. Personen die de geologie studeren leren over de aarde processen, zoals rotsen, bergen en de oceaan, evenals vulkanen, aardbevingen, aardverschuivingen en zelfs overstromingen.

Italië, officieel de Italiaanse Republiek, is een unitaire parlementaire republiek binnen de Europese Unie, gevestigd in Zuid-Europa. Naar het noorden, het grenst aan Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk en Slovenië langs de Alpen.

Master of Science (MSc) in Geologie in Italië