MSc's in Geologie in Botswana

Masteropleidingen biedt dezelfde titel voor de mate - de Meester. Postdoctorale studies zoals Masters of Science worden verkort MSc. De Master of Science in Management programma of de Master of Science of Management onderwijs postgraduate programma's in gemeenschappelijk beheer. Dit betekent dat de studenten een academische opleiding met een diepte van reflectie en abstractie. Masters meestal kan worden geclassificeerd als Master of Science (MSc) of de populaire Master of Arts (MA). De Master of Science (MSc) meestal wordt gegeven voor het succesvol bereiken van postgraduate programma's met een wetenschappelijke of technische punt van convergentie.

Geologie is de studie van de aarde en alle fysieke structuren omsloten. Personen die ervoor kiezen om de geologie te studeren kunnen leren over de geschiedenis van de aarde, de natuurlijke hulpbronnen, klimaatverandering, planetaire beweging, en de levensvormen die op bestaan ​​en de invloed van de structuur van de Aarde.

Botswana ligt in Zuid-Afrika en heeft aanzienlijke vooruitgang geboekt bij de ontwikkeling van het hoger onderwijs. De ontdekking van diamanten aanzienlijk meer inkomsten voor de natie, en een groot deel van deze inkomsten is doorgesluisd naar de verbetering van scholen en universiteiten.

MSc Opleiding in Geologie in Botswana