Master of Science Opleidingen in Scheikunde in Frankrijk

Een Master of Science of MSc is een postgraduaat meestal op het gebied van wetenschappen en sociale wetenschappen. MSc kan natuurlijk-gebaseerde, op onderzoek gebaseerde, of een mengsel van beide.Chemie wordt vaak aangeduid als de centrale wetenschap, omdat het de andere takken van de natuurwetenschappen met elkaar lijkt te verenigen, zoals biologie, geologie, en natuurkunde. Vele mensen zijn van… Meer informatie

Chemie wordt vaak aangeduid als de centrale wetenschap, omdat het de andere takken van de natuurwetenschappen met elkaar lijkt te verenigen, zoals biologie, geologie, en natuurkunde. Vele mensen zijn van mening dat de oorsprong van de chemie vele duizenden jaren terug kan worden getraceerd, naar de praktijk van de alchemie.

Frankrijk, officieel de Franse Republiek, is een gecentraliseerde semi-presidentiële republiek voornamelijk gelegen in West-Europa, met een aantal overzeese gebieden en gebieden.

Master of Science Programma in Scheikunde in Frankrijk