Deeltijd Master of Science Programma's in Biologie 2021 in Azië

De MSc, of Master of Science, is een van graad aanduidingen de twee meest populaire bachelor. Internationaal erkende, is de MSc meestal uitgereikt na ongeveer vier jaar rigoureus onderzoek in wat meestal een op wetenschap gebaseerde veld. Meer te leren over de biologische aspecten van het menselijk lichaam kan de basis vormen voor verder onderzoek in de farmacologie of in de medische school. Voor… Meer informatie

Meer te leren over de biologische aspecten van het menselijk lichaam kan de basis vormen voor verder onderzoek in de farmacologie of in de medische school. Voor degenen die willen aan de wetenschap te leren, kan een biologie-onderwijs worden gecombineerd met de opleiding tot onderwijs credential verdienen.

Studenten die een deel van hun opleiding in Azië te voltooien worden steeds talrijker. Momenteel, de tweede en de derde grootste economieën in Azië. Zonder beperking, hebben studenten hun tijd beschreven in Azië als de beste ervaring van hun leven. Vandaag, drie van de vier meest bevolkte landen van de wereld zijn in Azië: China, India en Indonesië.

Master of Science Deeltijd in Biologie in Azië

Nazarbayev University
Nur-Sultan, Kazachstan

Biologische wetenschap wordt wereldwijd erkend als een levendig, opkomend studiegebied. De Master of Science-graad (MSc) in biologische wetenschappen en technologieën biedt uitstekende instructie in een gerichte discipline en zal moderne hoogwaardige biotechnologie- en life science-experts opleiden die wereldwijd veel gevraagd zijn. -

The Hebrew University of Jerusalem
Jeruzalem, Israël

De doelstellingen van het programma zijn om studenten op te leiden tot onderzoekers op het gebied van genetica en fokkerij en uiteindelijk onafhankelijke planten- en dierenkwekers te worden, op basis van hun diepgaande genetische kennis. -
okt 2021

Silliman University
Dumaguete, Filipijnen

Dekking van Integrale Examens

Dekking van Integrale Examens -

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
Weizmann Institute of Science, Feinberg Graduate School