MSc Programma's in Astronomie in Finland

De Master of Science, of MSc, is een academische graad uitgereikt aan degenen die effectief te voltooien ongeveer vier jaar van intensieve studie over een bepaald onderwerp. Veel MSc cursussen bieden een combinatie van de klas en op onderzoek gebaseerde curriculum. Astronomie is een interessant vakgebied dat zich richt op de mysteries van het universum. Sommige lessen kunnen onderzoek en studie r… Meer informatie

Astronomie is een interessant vakgebied dat zich richt op de mysteries van het universum. Sommige lessen kunnen onderzoek en studie richten op een enkel object, zoals kometen, gasvormige planeten of asteroïden. Het leren van het bepalen van astronomische afstand is een essentieel onderdeel van deze carrière.

Het formele systeem voor hoger onderwijs van Finland is de 7-3-2-2 patroon. De universiteit neemt twee jaar in het beroeps-of technisch onderwijs en ten slotte twee-jaar pre-tertiair onderwijs. Finland heeft ook een aantal publieke als private universiteiten die enabled toegankelijkheid van het hoger onderwijs voor studenten.

MSc Programma in Astronomie in Finland