Masters of Arts in Wiskunde in de Verenigde New York Verenigde Staten

Programma's met de titel "Master of Arts " bestaan ​​traditioneel uit de vrije kunsten onderwerpen zoals filosofie, geschiedenis of literatuur. Masters of Arts zijn postgraduate programma's die kunnen worden genomen na een verdiende diploma in een undergraduate opleiding (bachelor). Masters of Arts programma's hebben de titel "MA ", "Master of Arts " of "MA ". Een opleiding in… Meer informatie

Een opleiding in de wiskunde kan de basis voor verdere studie of werk in technische en wetenschappelijke gebieden die sterk gebruik maken van de wiskunde. Opleidingen in de wiskunde kan variëren van een kleine naar een PhD-programma.

De Verenigde Staten van Amerika is een groot land in Noord-Amerika, vaak aangeduid als de "USA ", de "Amerikaanse ", de "Verenigde Staten ", "America ", of gewoon "de staten ". Amerikaanse universiteiten worden gefinancierd door "collegegeld " voor rekening van de student, die vaak vrij duur, zeer vaak tot in de tienduizenden dollars per jaar.

New York is de stad met een groot mondiaal belang en heeft een gedenkwaardige invloed op de handel, financiën, media, grafiek, mode, onderzoek, onderwijs en technologie van de wereld. Er zijn tal van hoger onderwijs-en onderzoeksinstellingen in de stad vooral de geneeskunde en life science.

Beste Master of Arts in Wiskunde in de Verenigde New York in de Verenigde Staten

Yeshiva University
New York, Verenigde Staten

Bouw modellen om zakelijk succes te behalen .

Bouw modellen om zakelijk succes te behalen . -